Formulier NL

Inschrijvingsformulier

Inschrijvingen zijn pas effectief na ontvangst van het inschrijfgeld.
Voer de betalingen uit op rekening: BE26 7512 0849 0729 van de Vespa Club Lasne
€ 30 per piloot en € 25 per copiloot
Vermeld in de communicatie: uw naam + Rally VCL 2022

U registreert zich als:

Deelname aan onze rally impliceert acceptatie van ons charter.

Iedere vespist of scooterrijder is verzekerd en heeft een correct geldig rijbewijs.
De Vespa of scooter is in goede staat en we rijden met de geschrankte rijen opgelegd door de wegenverkeerswet.
Uiteraard respecteren we te allen tijde de wegcode.
We rijden in gespreide rijen, houden de veiligheidsafstanden aan en houden de volgorde aan bij het inhalen.
Kortom, we racen niet en we brengen niemand in gevaar.
De deelnemers engageren zich om het organisatie comité en routekapiteins te volgen en niet voorbij te steken.
Als vriendengroep zijn we solidair met elkaar, wachtend op de langzaamste en begeleiden de minder ervarenen.

Het comite

Ze gaan akkoord dat de foto’s, die tijdens de rally worden genomen, gebruikt worden op de verschillende communicatieplatforms van de club.​

Bedankt voor uw deelname !

U ontvangt een e-mail met alle gegevens

Vespa 946 fond trans_edited_edited.png